Reklamační řád

🧾 Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu OKPRODEJ provozovaného naší společností.

🏢 Provozovatel

SpolečnostOriginál Výrobky s.r.o.
SídloPardubice – Studánka, Ve Stezkách 163, 530 03
IČ28854349
DIČCZ28854349
RejstříkKS Hradec Králové, oddíl C, vložka 31162
Adresa pro doručováníOriginál Výrobky s.r.o., Ve Stezkách 163, 530 03 Pardubice
  1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

    Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

    • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
    • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
    • vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    Upozornění: rozdílnost odstínů barev mezi realitou a zobrazením na elektronických zařízeních není vadou. Pokud zboží neodpovídá představě, můžete jako spotřebitel odstoupit do 14 dnů dle čl. 5 VOP.

    Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

    Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

  2. Jaká je záruční doba?

    U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí, není-li na webu nebo v dokumentaci uvedeno déle.

    Je-li na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, trvá záruka do tohoto data.

    Životnost komponentů: některé součásti elektronických cigaret mají kratší životnost (viz detail na webu). Nefunkčnost po uplynutí jejich životnosti nelze považovat za vadu. V případě potřeby nás kontaktujte.
  3. Jaká práva z vadného plnění máte?

    Vyskytne-li se vada v záruční době a brání řádnému užívání, máte právo na bezplatnou opravu.

    U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete požadovat výměnu nebo přiměřenou slevu.

    U neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání, máte právo na výměnu zboží, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.

    Na přiměřenou slevu máte právo i tehdy, když není možné dodat novou věc bez vad, vyměnit součást, věc opravit, nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo by to pro Vás znamenalo značné obtíže.

    Právo odstoupit či požadovat novou věc nemáte, pokud nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkami dle § 2110 OZ).

  4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

    Práva Vám nenáleží, pokud:

    • jste o vadě před převzetím věděli;
    • jste vadu sami způsobili;
    • uplynula záruční doba.

    Záruka se dále nevztahuje na:

    • opotřebení zboží běžným užíváním (např. životnost baterií a součástí – 300 nabíjecích cyklů; atomizéry a příslušenství k plnění liquidem cca 3 měsíce; clearomizéry / glassomizéry / atomizéry zpravidla 14–30 dnů dle intenzity používání);
    • vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo skladováním (např. neoriginální náplně / e-liquidy).

    U věcí se sníženou cenou neodpovídáme za vadu, pro kterou byla cena snížena.

    Neodpovídáme za újmu na zdraví či majetku způsobenou neodborným zacházením, zneužitím nebo nedbalostí.

  5. Jak postupovat při reklamaci?

    Reklamaci uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

    Reklamaci lze uplatnit takto:

    • pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci předem informujte telefonicky, e-mailem či písemně;
    • reklamované zboží doporučujeme zaslat (nikoliv na dobírku) na adresu pro doručování; lze zaslat i na sídlo či do kterékoliv naší provozovny.

    Při zasílání zabalte zboží tak, aby nedošlo k poškození.

    Přiložte doklad o koupi (fakturu), popis vady a návrh řešení. Nepředložení dokumentů nebrání kladnému vyřízení dle zákona.

    Okamžikem uplatnění reklamace je den oznámení vady a uplatnění práva z odpovědnosti za vady.

    Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění, pokud se nedohodneme jinak. Vystavíme písemné potvrzení.

    Odstoupení od smlouvy (online nákup): lze do 14 dnů bez udání důvodu. U e-cigaret, náplní a příslušenství prodávaných v uzavřeném obalu nelze z hygienických důvodů vrátit zboží po otevření obalu (dle § 1837 OZ).

    Spornou reklamaci posoudíme do tří pracovních dnů. U uznané reklamace hradí dopravu naše společnost Originál Výrobky s.r.o. Záruční a pozáruční servis: +420 773 540 992, reklamace@okprodej.cz – před odesláním nás prosím kontaktujte.

    Zdarma zajistíme přepravu / zašleme unikátní kód. Zákazník předá zásilku na výdejním místě GLS a nadiktuje identifikátor. Platí pro ČR a SR.

    📄 Reklamační protokol (PDF)

Používáme ověření věku Adulto

18+ OVĚŘENÍ VĚKU

Pro zobrazení stránky prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let a zároveň, že objednané zboží vyzvednete sám nebo tím pověříte jinou osobu starší 18 let.

Zákaz prodeje tabákových výrobků a elektronických cigaret osobám mladších 18 let dle zákona č.65/2017 Sb. o opatřeních k ochraně před škodami působenými tabákovými výrobky a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů ve znění zákonů č. 225/2006 Sb., č. 274/2008 Sb. a č. 305/2009 Sb.